Zakladajúci člen expertnej platformy Brand Slovensko 30 a zodpovedný za projektové riadenie a akademické spolupráce.
Prodekan na Fakulte sociálnych vied, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
Expert pre strategické riadenie inteligentného regióna pre Úrad Trnavského samosprávneho kraja.
Zakladateľ a predseda občianskeho združenia Brand Institute.e
Profesionálne skúsenosti:
Viac ako sedem rokov sa odborne a akademicky venuje tvorbe národnej značky Slovenska.
Spoluautor dvoch štúdií publikovaných v rámci výskumu národnej značky na objednávku MZVaEZ.
Autor prvej publikácie venujúcej sa tvorbe značky miesta, ktorá sa neviaže vyslovene na akademické prostredie,
ale snaží sa o popularizáciu témy na Slovensku.
Trojročné pôsobenie na Tlačovom odbore Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR (MZVaEZ).
Organizátor podujatí Marketing Masterclass s poprednými lektormi (napr. Jeremy Hildreth, medzinárodný expert
špecializujúci sa na tvorbu značky miesta).
Prax strategického analytika na Ministerstve hospodárstva SR v rámci agendy Smart Cities.
Tvorca prvého Slovenského Indexu Smart Cities. Koordinátor expertného tímu odborníkov pri príprave regionálnej smart stratégie TTSK.
Senior lektor Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (SIEA) v oblasti zlepšovania inovácií pre MSP.